Isnin, 15 Disember 2008

Team futsal Alai


Berdiri dr kiri: aida, toler, senat, tapai, agem, zul
Mencangkung dr kiri: zito, bagak, macan

Walaupon telah mengimport macam dan senat, team alai masih tidak menang2 jugak..antara sebab2 kalah ialah @aida semput main 5 minit, toler dgn rempuhan buldozernye, senat percikan jerawat, tapai dgn tulang 4 serangkannye, agem yg paling hebat, zul ngan bau badannye, zito yg masih terkurung dlm sangkar bermain roda2, bagak dgn sondolan babinye dan macan ngan bajek bagusnye.

7 ulasan:

  1. top scorer adalah org yg berdiri di antara tapai dan toler....mmg hebattttttttttt

    BalasPadam
  2. Rangking paling handal dan bertenaga :

    1) senat
    2) zito
    3) macan
    4) zul
    5) aida
    6) bagak
    7) tapai
    8) toler
    9) agem

    BalasPadam
  3. memangla xpernah menang..da bantai nasi lemak sebelum match..importla senat ke macan ke torres ke sama gak...

    BalasPadam
  4. hahahaha...team yang begitu tak digeruni lawan..hahaha...game pukul 5,pukul 4.30 baru bgn tido hahahaha

    ape pasal siap ada ranking sapa paling terer...gua number lapan pulak tu...hahahaha...

    kau buat ranking ni pakai bomoh mana,senat oii..hhahahaha...buat la ranking jerawat sapa paling banyak hahahaha..

    BalasPadam
  5. ranking tu hasil kajian 6 semester tu tolerrr..
    siap dpt kelulusan en hasyim(lec. RM) lagi...
    dah ranking ko takat tu aje nk wat camner...xpe,useha lagi toler..aku tau ko dah kurus sekarang,leh lari laju..hahahahaha

    BalasPadam
  6. perghh.. apa sal aku no 2 senat..
    taik ko..
    bg ar aku no 1,
    ko amek no 1 memancing bley la, judi ke

    BalasPadam
  7. sori ar zito,rasuah yg ko bg kat aku just melayakkn ko dok ranking ke-2 jer...ok ar 2..aku gune simple random sampling method tue...

    BalasPadam