Ahad, 28 Disember 2008

-BARU-

bermulanya detik baru era baru gejala baru baju baru seluar baru dan juga hidup baru...so di sini perlu ada sesuatu yang baru di tahun baru kali ni..apakah yang baru tentang anda pada tahun baru ini......??
nak kuruskan badan?
nak berhenti hisap rokok?
nak start hisap ice?
nak pgy tempat2 pelacuran?
nak main muzik?
nak berhenti menggosok hidung?
nak pointer cun?
nak berhenti berak pada waktu pagi?
nak hilangkan jerawat yang banyak sewaktu kerja bankuet?
nak kejar awek burger kat mid valley plak?
nak main ngn awek atas umah jepa?
nak berhenti cakap gebang?
nak bunuh Perdana Menteri?
nak jadi millionaire?
nak bujurkan perut yang bulat?
nak jadi penyair?
nak pegi Melaka setiap minggu?
nak jadi Metroseksual?
nak jadi Shukor Adan
nak jadi Mustapha Kamal?
nak jadi Farid Kamil?
nak bercinta dgn Lisa Surihani?(kalau ada lupakanla siak)
nak start pegi gym "ketakkan" badan?
nak record EP baru?
nak buat short film?
nak bertunang?

ataupun...........kalau ada lagi sila tambah penatla salin.....
jika anda mahu impian impian anda yang kosong ini menjadi kenyataan cubalah teori saya iaitu
"jangan putus asa jangan menyerah kalah"...pasti anda bole mencapainya!!! SELAMAT TAHUN BARU DARI SAYA TAPAI- sokong pergerakan alai anda....

5 ulasan:

  1. kau ni mabuk makan tapai banyak sangat ke brader hahahahahaha.

    aku cukup heran/jelik/tertanya tanya apa yg istimewa sgt tahun baru ni. padahal ia cuma hari baru tarikh baru aje. masuk lagi satu tahun isa (from nazareth) lahir ke dunia. itu aje hahahahah

    lalu ada yg buat azam nak berhenti rokok lah,nak berkarya lah. kalau nak berhenti rokok berhenti aje lah sial,tak payah nak kena masuk tahun baru. nak berkarya, karya aje lah, tak perlu tunggu tahun baru. macam lah tahun baru ada ilham baru.

    gua nak tunggu bukan tahun baru tapi malaysiaaaa baruuuuuu...hahahahaha...

    BalasPadam
  2. abg forex kite ni kemaruk main forex

    BalasPadam
  3. zito berkata.."x sbr tgu ybeee bru kt ganu"

    BalasPadam
  4. hey maj...ni hanyalah nasihat kepada mereka2 yang cerita dengan penuh imaginasi di warung2 kopi dengan semangat...contohnya..."pai aku rasa sem ni aku nk "ketakkan badan kat gymla"..ataupun "kat shah alam nanti bole pgy midvalley tgk wayang ngn awek"....

    p/s: agem sejak dua menjak ni asyek nak marah orang je..ada yg x kena ni....gem aku dgr ko ngn bawai da x bercakap...asal gem?

    BalasPadam
  5. aku ngan bawai ok je..main dota sama2, mkn sama2..semua sama2 la..tiada ape2 pon berlaku..mane ko dpt cite ni pai?

    BalasPadam