Jumaat, 19 Disember 2008

PERJUMPAAN WARGA ALAI KALI KE-3

Dengan diberi kuasa penuh, saya memaklumkan kepada warga alai supaya menghadiri majlis reunion sebelum naik semester baru. Butir2 perjumpaan boleh dilihat dibawah ini:

Tempat; pizza ttdi@ munir
tarikh: sila kemukakan cadangan dan tentukan tarikhnye
dress code: seluar kecik, baju kecik gambar micky mouse
yuran: bayaran ni hendak lah diberikan kpd aku@agem..sorg 5 hinggit..takde free kali ni..hehehe

diharap kamu semua boleh memberikan commitment kpd saya. ini bkn untuk saya, ini untuk anda semua. selamat maju jaya..

10 ulasan:

  1. jgn le buat ini ari sampai 21(ahad). gua pigi jakartaakkk. kalau tak silap selasa sampai krismas,zito pulak pigi pd.

    jadi,gua cadangan kalau nak buat,lepas krismas atau malam isnin ni.sambil tgk teater hahahahaha

    BalasPadam
  2. kene beli selua kecik ke gem?
    pinjam aida punye jela..
    ke aida da x pakai selua bawah kecik?

    BalasPadam
  3. ko nak jadi wanabe aida ke?
    hahaha

    BalasPadam
  4. ade sape2 nak beri cadangan? toler nak mlm isnin nie....kalau tak jadi aku tak tau ar

    BalasPadam
  5. pukimak betul sapa kacau aida ni??

    BalasPadam
  6. woi daaaa..!!
    aku free lpas aku dfta s.alam
    tp kne cnform la ble, sbb skrg aku men gym, nk bg bdn ketak.
    aku men gym kt mid

    BalasPadam
  7. gile la hamster main gym...ko main yg roda2 tu kan
    haha...no offence

    BalasPadam
  8. aku x g kot.outstation sampai 29 hb.

    BalasPadam
  9. memang tak jadi pon bende nie..harap maklum

    BalasPadam
  10. ohhhh...kenapa tak jadi pulak?? pakcik dah tempah baju lip lap-lip lap hehehehe

    BalasPadam