Ahad, 14 Disember 2008

Sehari Bersama Kajang





Peristiwa Berlaku Di Kuala Lumpur KLCC(belakang pelita) dan BB Plaza(rooftop). warga alai yang turut serta toler,zitoe,tapai dan Bagak. di suatu petang yang agak suram sehingga malam.

Pukul 3.30 sampai biasa la zitoe dgn janji kosongnya (kata pukul 2). lepak belakang times square tggu hujan reda menunggu bagak sampai kerana pergerakan org tua yg sangat lambat. pukul 6.00 sampai rantAi event bersama toler. Show Juno Hana(band epul DBST) ok. tapi suara xley blah sial sorry sela. keyboard mcm aku pun bole main tekan seketul seketul tapi die sangat comel.hehe.showmanship pn xde mgkin kerana hujan(kata zitoe) dan lecak.next band apa nama die aku da lupa tp mmbe toley main ala-ala "furniture" post psychedelik rock. band ni cantik. drum kemas guitar main efek delay sangat sedap. Pastu ada puisi "Bapaku seorang Ybeeee di negara Demokraseee". Puisinya sangat kreatif. Puisi kedua yg di dendangkan oleh abang dreadlock bertatu berselipar jepun, berpayung,berokok dan berbaju kuning. die mendendangkan sebuah puisi "tubuh" dan "mahakula". puisi berbaur politik seperti "kukubesi","hitler","bush" dsb.tp mamat ni style sial hisap rokok sambil baca puisi.

Kami ke BBplaza tetapi bagak dan toler beredar.kete bagak kene saman padan muka kau gelakkan aku lagi.haha.dlm perjalanan ke BB sesekali ternampak poster dan signboard "Carlsberg dan Tuborg" yang memanggil2.hehe.semasa perjalanan "kobek" telah menelefon kami.selepas itu kami terus "stick dgn plan kami". BB plaza X gig yg ditaja oleh celcom. smpt jugak tgk "bittersweet", "white shoes" dan yg paling ditunggu2 "butterfingers".tapi menghampakan hanya 3 lagu dlm album kembali.toley menipu kata main lagu lama.emmet main macam nak taknak je sbb aku rasa ada band indon kot.hehe.selepas itu kami pulang dan KEMBALI meneruskan kehidupan. terima kasih kepada kajang kerana rekod lagu2 ni sume untuk santapan kita bersama..tapai dan zitoe..



6 ulasan:

  1. hahahha..perjalanan gua pigi sana adalah bagaikan perhimpunan kereta besar-besaran.jam gilebabi.

    dari klang berjumpa kajang...hahahaha....masih bulat...macam dulu jugak takde beza hahaha

    tapai dgn bagak kena saman dbkl hahaha...adalah dinasihatkan bagak supaya menjual koleksion dvd dewasa(adult)nya untuk mencari dana membayar saman....hahahaha

    band junohana menolak utk interview...mungkin lain kali dgn alai daily...hahahaha...tunggu kibodis dia free/solo/single hahahaha...padahal kakak 1st dia siot...hahahaha

    bapak ku saorang ybeeeee...bagak kena saman,lepas ni naik ktmbeeee hahahaha

    BalasPadam
  2. carlsberg???tuborg???? bankuet boleh dpt free pun kecoh ke...lu nak naik court jugak ke..hahahaha

    BalasPadam
  3. sial la toiler, jual nme aku nk ngorat akak epul..
    tgk akak dia dh angau kt aku

    BalasPadam
  4. hai motorhitam,awak yang comel2 kecik2 bulat2 tu kan...i yg main keyboard utk juno hana ritu...by the way, u cutela...nama u sapa ek?

    BalasPadam
  5. yang comel-comel dan kecik-kecik tu yang buncit-buncit tu ialah zito..hahahahaha

    motor hitam tu ialah motor warna hitam laa...motor cleaner hahahahaha

    BalasPadam
  6. ah sial la..
    gua x heran keyboardist juno hana
    awek gua dh ckup syg kt gua..
    (bgga awek aku klu dia bc ni)

    BalasPadam