Jumaat, 24 April 2009

Zito tolong selesaikan masalah ini....

Dilema lelaki lembut
SAYA remaja lelaki berusia awal 20-an dengan berat badan 60 kilogram dan tinggi 170 sentimeter (cm) dan kini menuntut di sebuah Institut Pengajian Tinggi Awam (IPTA).Pada asasnya, saya kelihatan normal seperti lelaki lain yang mempunyai janggut, misai dan lain lain, tetapi saya boleh dikategorikan sebagai lembut.
Lembut yang dimaksudkan adalah daripada segi suara dan otot badan.Saya memiliki suara yang lembut, sedangkan saya mencapai akil baligh sejak zaman persekolahan menengah lagi.Begitu juga dengan otot badan. Saya pernah cuba melakukan beberapa senaman bagi menampakkan otot seperti lelaki lain, tetapi hasilnya sangat mengecewakan.


BINGUNG
Kuantan

hahahaha....tolong la jangan pegi beli akhbar metro ni....tengok manusia malang sorang ni....jadi lembut bukan diminta...lepas tu kena tangkap kena penjara....hahahaha tak payah berlagak baik nak menegakan agama konon...

3 ulasan:

  1. Wartawan Harian Metro25 April 2009 pada 2:22 PG

    u all ni xreti dok diam ke?asyik nak kutuk kitorang je...u all ni da bagus sangat ke?perfect sangat ke?issh menyampah i...

    BalasPadam
  2. kawan2 zito la ni hehhehe

    BalasPadam
  3. kesian zito...dia xbersalah..aku kenal sgt die..die lelaki tulen la..tgk la perut die..lelaki sejati kan..

    BalasPadam