Jumaat, 24 April 2009

Harian Metro lagi

Puting tak timbul
SAYA lelaki berumur 36 tahun, sudah berkahwin dan ada dua anak. Masalah saya ialah, puting susu saya tidak timbul seperti lelaki ‘macho’ lain.Kalau adapun ketika keadaan badan sejuk atau selepas mandi dan juga apabila diusap oleh isteri ketika mahu melakukan hubungan kelamin.
Bagaimanapun, saiz puting saya terlalu kecil hingga menyebabkan isteri tidak puas. Adakah ubat atau hormon yang boleh disuntik untuk menimbulkan serta membesarkan puting saya supaya sedap mata memandang, selain memberi kepuasan kepada isteri.


INGIN TAHU
Ampang, Selangor


hahahaha....ini ari gua nak tergelak gila-gila punya la. isu macam ini pun keluar paper ke?paper yg claim nombor satu pulak tu? agaknya memang orang melayu suma suka baca cerita macam ini ke...hahahahaha...ini ada lagi satu...

Lelaki puting timbul
SAYA lelaki berumur 26 tahun dan berdepan masalah puting timbul. Untuk pengetahuan doktor, saya mempunyai buah dada yang berotot, berputing timbul dan berbulu lebat di bahagian dada dan kelihatan sangat ‘macho’ bila tidak berbaju.Masalahnya, saya sering mengalami ‘kegatalan’ yang amat sangat dan kadangkala mengalami kemerahan, seakan-akan berkudis di sekitar kawasan puting.
Apabila diurut, digaru dan diusap, ia menyakitkan. Jika disapu krim atau ubat, kegatalan itu hilang seketika sebelum gatal semula selepas dua atau tiga hari.Masalah itu juga memaksa saya memakai baju tidur (sebelum ini, saya lebih gemar tidur tanpa baju) kerana malu mendedahkan dada atas sebab puting yang bermasalah.Doktor, apakah puncanya dan tolong berikan nasihat?


YAP
Cheras, Kuala Lumpur

hahahaha macam-macam masalah rupanya dalam negara ni....

2 ulasan:

  1. kalau xsilap aku, ade sorang ahli alai tu dok ampang dulu kan...tapi sekarang dok bukit jalil.nk cover line kot tulis konon2 dari ampang

    BalasPadam
  2. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.

    BalasPadam