Jumaat, 3 April 2009

zito dan kawan-kawan baru


kita dah baca berita gembira bagak dan aida....satu lagi kisah gumbira...pasal zito...

mamat terjah shah alam dapat snap gambar zito bersama kawan-kawan baru di club laki-laki itm....auwwwwww

gambar di atas adalah semasa meeting club laki-laki di sebuah gay pub di shah alam....

dipercayai sebab-sebab zito bercampur dgn kawan-kawan baru...auwwwww....ialah kerana berjauhan dgn awek segamatnya...

zito dengar cite dah ada idola baru.....elton john....

17 ulasan:

  1. muka zito seperi hamster tak sudah

    BalasPadam
  2. ni bkn snap gmbr aku, tp curi.. tdak, aku bkn gay... arghhhh!!

    BalasPadam
  3. knp muke sekor2 cas mcm huzz ni.harus aku terajang bdk 2 ekor tu, x bleh bla siot pose.

    BalasPadam
  4. apa da jadi kat zito???

    BalasPadam
  5. patut la kalah futsal..dah lembut rupenya...
    zito zito...

    BalasPadam
  6. zito2...
    cmne la klau awek ko tau
    ish ish ish..
    ape nk jd ngan bdak2 alai ni

    BalasPadam
  7. zito...auwwwwwww....cubit bontot sikit...auuwwwww

    BalasPadam
  8. pantek ar, aku suci lg sial!

    BalasPadam
  9. oi kawan2...study week ni takde nak main fusal ke?
    jom la

    BalasPadam
  10. brader kaunter futsal sport planet6 April 2009 pada 3:32 PTG

    nak men kat ne gem...kasi sebut name tempat...

    BalasPadam
  11. sport planet ...boleh main snuker skali kat atas tu...cun x

    BalasPadam
  12. jom r wei sepot planet segamat,ade mau...
    bleh korg jmpe brader peramah yg rajin borak ngan zito tu...auwww

    BalasPadam
  13. ape barang main futsal.....pi makan satay kajang la beebbbbbb

    BalasPadam
  14. tapi nak lawan sape lak 2 gem??kite x cam hebat lak kan.berbekalkan rekod game latest aritu,aku rase bek kite lawan ngan team gol n gincu ah,nampak balance sikit kan..x gitu syamim???ahahahhaha

    BalasPadam
  15. woi, wat la post baru..ni gne kn aku pye berite sbg medium.palat ar

    BalasPadam
  16. zito kau ada pusing pusing roda dengan kawan kawan gay kau tau? muka mama juwie sial. futsal jom la. aku ejaskan ngan team ITM

    BalasPadam
  17. siapa top skorer alai ni???ada plak???

    BalasPadam