Jumaat, 13 Mac 2009

-UNTITLED-

kalo x silap,da setahun warga2 alai x bersidang di 1 table di maple seperti kebiasaannya dulu kala.mane perginye suasana itu??sampai bile keadaan harus jadi begini??bile lg nk lepak minum teh tarik dan paw ais kosong member sebelah?bile lg nk wat keje2 @ trip2 gler yg x dirancang mcm dulu??bile kali terakhir aku paw gudang garam toler??bile kali terakhir aku pnjam duit agem nk bayar roti canai x cukup 20 sen??bile kali terakhir aku lepak ngn bagak kat maple dan lepak sampai 2 jam walaupon hanye berdue??bile kali terakhir aku bergurau ngan senat??aku rindu zaman tu.mane pergi semua tu?? tak bermakna bila manusia semakin membesar dan berjauhan mereka x boleh wat bnd2 yg di listkan di atas tu.jarak bukan 1 penghalang untuk kite lepak skali.hanya perlukan seorang pencetus idea dan dgn izin tuhan, yg lain akan follow.Suasana di alai x kan same ngn suasane di tpt lain.lain situasinye kalo lepak ngn ahli2 fellowship of alai.1 keadaan yg aku rase sgt ssh 2k ko dapat di tpt lain.kalo tak masakan slh seorang warga ALAI boleh cakap kat aku, "LAIN DOH LEPAK NGN BDK2 NI(BKN WARGE ALAI.)KALO AKU NK LEPAK BERDUA KAT MAPLE SAMPAI 2-3 JAM NI NGAN KORANG JE AH KOT BOLEH." tambahnye lagi, " KAT SINI X D AH BDK2 YG ADE IDEA GLE2 CAM KORANG.,PALING JAUH PN G MELAKA,X MCM KITE DULU,P.D, KUANTAN.NGN BDK2 LAIN SUSAH AH". bile lah agaknye aku dapat merasai balik suasana yg aku alami mase kat ALAI dulu.............

9 ulasan:

  1. argh.. kte tulis byk2 ajak dok semeja pon x gne klu x ramai yg baca. mase lg la, da xde.
    organize ( bkn orgasm)la lpak semeja, xyah nk reunion ar.
    sape dtg ,dtg.. xdtg bgtaw.

    BalasPadam
  2. ni sapa yg tulis ni? bunyi sungguh emotional...tak mungkin zito pasal mamat tu mesti happy lepas dapat pancut..hahaha

    sapa mamat yg tulis ni...dapat lepak dgn bagak berdua sampai 2jam? korag buat apa kira janggut sehelai-sehelai ke?

    bile massanya pegi kuantak?gua tak penah ikut pun....hahaha...pegi tangkak ada la..hahaha

    woi motor hitam,

    ko organize la kecoh la...nak mengharap KFC free,piza free je manjang susah la...makin boroi la nanti..hahaha

    BalasPadam
  3. aku mengharapkan kite g pulau2 ke...lepak2 sane 2 3 hari.. tapi bile aku tanye..ade yg bz, ade yg nak kerja banquet, ade yg takde duit, ade mak dia tak kasi takut lemas kat tgh2 laut.. bgla support sikit...kumpul duit awal2,.baru syokkk oooo...cun x idea aku

    BalasPadam
  4. jom ah lepak semeja..jangan cakap je beb...bankuet da takde la gem.da x bz da skang.duit bole cari.mak sapa yg x bagi tu?

    BalasPadam
  5. suda la weiii...berair dah telinga kwn dgr...xder satu pn yg terjadi setelah masing2 membuat haluan masing2..
    APA GEM??PULAU2...aku xpena pun aku dgr ko usulkan cadangan tu kat aku..sejak dah de aweks,segalanya dah berubah..
    nak ajak tapai lagi la payah..ajak g camping mcm2 alasan..apatah lagi bagak,toler,zul,aida,zito dan lain2...

    BalasPadam
  6. sabar senat jangan kuciwa sangat....hhhaha...nak ajak camping ke pulau ke...kenalah masa cuti panjang...contoh macam habis diploma dulu...tapi takde cadangan pun...last2 gua pegi kelantan sorang2....hahahaha

    kalau nak lepak ramai rmai....masa studi week la...boleh poyo -poyo bukak buku sambil lepak...hahaha

    BalasPadam
  7. gua rindu sial murtabak muar....

    BalasPadam
  8. setuju dengan cadangan encik toler, minggu study week laminggu kite bertemu.. harap2 korang tak bz la..jgn la bajek poyo study awal2..fail repeat je,,bukan mati pon kan

    BalasPadam
  9. cakap banyak xgune la,ketas keje mn wei...gua folo je hahaha

    BalasPadam