Jumaat, 13 Mac 2009

Friday The 13th - 13hb Jumaat

hari ni pagi jumaat 13hb - Friday the 13th

apa yang menanti pada esok hari... nasib malang atau bernasib baik...

patut kah kita dengar nasihat tapai esok tak payah bangun lepak atas katil jangan tarik selimut baring sampai petang

atau ikut macam zito esok pegi jumpa awek(dekat segamat) malam sikit boleh henjut henjut berexercise menguji stamina

apa pun yang anda buat esok hari, nak jaming ke, nak fuck ke, nak dogie ke, nak pancut ke, nak mancing ke, nak romen ke, nak gaduh ke, tido ke, nak cucuk awek ke, nak layan filem ke, nak jadi orang tua ke, nak jadi gay ke, nak curi laptop ke, warga alai mengucapkan gooood luck agar tidak ditimpa malang pada friday the thirteenth esok

esok jangan lupa semayang jumaat - khutbah rasanya bukan pasal friday the thirteenth.... sapa2 yg jumpa aida bawak2 la mamat tu pegi masjeed...hahaha...pejuang kaum bersatu padu takan melayu hilang di dunia tapi lupa nak masuk masjeed hahahaha....buat tapai dan zito pintu masjeed sentiasa terbuka hahahaha

3 ulasan:

  1. firday the thriteenth semalam dengan suwey nya satu awek ni menolak ajakan gua tengok cite dragon ball dgn alasan tak minat cite 'ganas-ganas' ni...hahaha...tak tgk lagi atas katil..hahaha

    dan dgn suwey nya gua kena saman dengan 'abang-guard' @ 'abang kawasan itm' selepas bertengkar pasal tak gantung kad matrik...hahaha

    dengan selamba gua cakap tak gantung kad matrik pun takpe..bukan ada student mati acident pasal gua tak gantung kad matrik..bukan ada awek pecah dara pasal gua tak gantung kad matrik kan...hahahaah

    tapi apakan daya 'abang kawasan' tersebut time ni lah nak pakai kuasa yg ada,kalau tak bila lagi kan...hahahaah...dapat bagi tiket pun jadi lah...aku rasa dia nak bagi penumbuk kat aku semalam...hahaha

    BalasPadam
  2. hari yg bagus bagiku sebab first time naik bas balik kl ngan awek...hehehe

    BalasPadam
  3. pegila pasarraya hari-hari

    BalasPadam