Jumaat, 27 Mac 2009

Futsal Alai 2oo9 yang pertama!!!(review dari saya tapai)




Peristiwa berlaku di Seksyen 16, sportplanet pada hari khamis 25mac 2009. 5 ahli alai dan 3 org "pemain import"(sibut,jepa,kawan zul). perlawanan futsal kali ini di uruskan oleh aida(sebab lawan dgn kawan dia nak taknak dia la yg kene uruskan kan?)hehe. tapi perlawanan mmg sangat sengit. jap.sengit???hahahahahaha...satu quote tuk budak2 alai ni..."alai kalah lagi"hahahahahaha...malu sial...aku rasa ni konspirasi aida untuk memalukan pasukan alai..dia saje pggl membe dia yg terer macam christiano ronaldo lawan dgn alai yang main15min da penat gile babi.tapi "tak mengapa, belajar dari kesilapan". "hari ini lebih baik dari semalam". esok kita da terer balek, main dgn dorang kalah bayar plak..cakap kat dia "lu berani x berani skang".hehehe.papahal thanks kat sibut dan jepa dan kawan zul(sori xtau nama) sbb sudi bermain dengan pasukan alai yang x berapa terer ni.jepa jadi keeper mmg otai beb seriously.tangan dia macam ada gam sial.sibut pula tidak kurang hebatnya cume dia malas naik sbb da gemok kot aku rasa.tahniah kepada zitoe.full time sial dia main.kental siak.tapai pula sempat buat skill lipatan di depan gol beberapa kali dan menggelecek mamat botak yang terer gile dan toler buat pertama kali nya dia lari mengejar bola...susah sial nk tgk dia lari sblm ni...hehehe..aida main mcam biasa cuma cepat pancit..zul smpat menjaringkan gol...dan overall okayla...ni ada permulaan bagi pasukan alai...perjuangan masih belum selesai(macam umno sial)hehe..k weh gua da ngntok....kepada bagak dan agem bila nak main futsal????

3 ulasan:

  1. tak ajak...tunggu je la

    BalasPadam
  2. kah kah kah..aku dpt bayangkn kekalahan yg korg alami...

    BalasPadam
  3. tak ajak mmg la...
    xpe aku dh nmpk semangat berpasukan korg..
    "kalah bayar jom" tapai yg kate la bkan aku hahahaha

    BalasPadam